رقابت های بزرگ هر تان هال در بازی کلش اف کلنز

به طور خلاصه، کسانی که از رسیدن به سطوح بالاتر تاون هال متنفر بودند، از این آخرین پیشرفت‌ها بسیار راضی خواهند بود. همانطور که ممکن است کسانی که ممکن است اولین نمایش تاون هال 14 را در اوایل هفته دیده باشند، به یاد می آورند، بسیاری از Heroes سطوح جدیدی دریافت خواهند کرد که به روز رسانی مورد انتظار در نهایت منتشر شود.

به خصوص با افزایش سطح سقف با هر به‌روزرسانی بزرگ، بازیکنان جدید کلش آف کلنز ممکن است احساس کنند که هرگز نمی‌توانند واقعاً رقابت کنند. علاوه بر این تنظیمات متا اصلی، این پچ سطوح جدیدی را برای Spell Factory، X-Bow، Giant Bomb، Air Bomb و موارد دیگر اضافه می کند. در کلش اف کلنز، شما دهکده خود را ایجاد می کنید و با به دست آوردن جواهرات، سکه های زیادی در سطوح مختلف، آن را توسعه می دهید. امتیاز دهکده خانگی: در بیلدر هال 8، سینگل مورتارها را می توان به دفاع چند مورتار ارتقا داد. Builder نه تنها می تواند به طور فعال دفاع ها را در طول حملات تعمیر کند، بلکه Builder Hut را می توان ارتقا داد و به یک برجک مجهز کرد تا به تنهایی به عنوان یک دفاع عمل کند.

 بررسی ترکیبی تیم در مقابل تیم برای کمک به از بین بردن تطابقات جنگ نامتعادل اضافه شده است.

از کجا می توانم پایه هایی برای استفاده پیدا کنم؟ افرادی که پشت آن بودند به اندازه کافی لطف داشتند که به ما اجازه دادند از همین مفهوم در اینجا در هلسینکی استفاده کنیم. مانند جنگ جویان قبیلع ای بازی کلش اف کلنز در سال 2022، هدف ظاهری بازی این است که افراد بی حوصله را برای خرید جواهری ناامید کند که به شما کمک می کند سرعت تولید را افزایش دهید. 5. بررسی ترکیبی تیم در مقابل تیم برای کمک به از بین بردن تطابقات جنگ نامتعادل اضافه شده است. گروه‌هایی از مردم محلی مسلح به تبر، چکش، میله‌های آهنی و قمه در خیابان‌ها به جستجوی قربانیان می‌گردند و مقامات ظاهراً قادر به متوقف کردن آنها نیستند. در حالی که می‌تواند توسط اسپل‌ها در نبرد کند شود، تنها راه برای متوقف کردن کامل چرخه تعمیرات بی‌پایان حریف، ویران کردن خانه سازنده است.

بنابراین، از نظر استراتژیک، آن دسته از حملاتی که علیه تاون هال 14 در حال افزایش هستند، باید با نیروی واقعاً عظیمی وارد نبرد شوند تا این بهبودی در منبع آن متوقف شود. زمانی که حداقل یک ستاره در آن کسب کرده باشید، می توانید به یک نبرد پایان دهید و پیروز شوید.

فقط یکی می تواند باشد! اگر ورق زدن و پیمایش در یک برنامه دیگر رضایت بخش نیست، هزاران برنامه دیگر در انتظار دانلود هستند. همچنین کتاب‌ها دیگر بوست‌ها را لغو نمی‌کنند و چالش‌های فصلی به لطف بازخرید خودکار در پایان هر فصل و امکان دریافت بخشی از پاداش بر اساس فضای ذخیره‌سازی موجود، بخشنده‌تر هستند. با استفاده از ابزار Remove All، ساختمان های قفل شده دیگر حذف نمی شوند. لایه‌های دفاعی ساختمان‌های اطراف، و سپس گروه‌های بزرگ‌تری از ساختمان‌ها با دیوار، با تله‌هایی در مکان‌هایی که فکر می‌کنید دشمن به آنها حمله خواهد کرد. آهنگ و رقص معمولی ایجاد ساختمان‌های جدید، ارتقای ساختمان‌های موجود برای بهبود خروجی، باز کردن قفل گزینه‌های جدید و غیره مطمئناً تمرکز اصلی است.

قابلیت های خرید درون برنامه ای باز کلش اف کلنز

او می تواند مناطق بزرگی از پایه را پاک کند و یک قیف موثر ایجاد کند. عمدتاً به این دلیل که اندروید یک پلتفرم منبع باز است که هر شرکتی می تواند از آن برای یکپارچه سازی خدمات خود استفاده کند.

من بهترین سرورها را برای اندروید و iOS ترکیب کرده ام. اما اگر می‌خواهید خریدهای درون‌بازی بخرید، مانند فروشگاه بازی اندرویدی‌تان برایتان هزینه دارد. اوم، خوب، مگر اینکه شما هزینه زمان صرف شده برای آشفتگی با آن چیز را حساب کنید. من می دانم که این نوع طرح پایه برای مدت طولانی بر متای دفاعی در BH5 تسلط دارد، اما دلیل آن این است که به سادگی در از بین بردن نیروها برای ساختن قیف و مجبور کردن مهاجم به بازی واقعاً خوب آن موثر است تا شانس مناسبی برای آنها داشته باشد. درصد بالاتر 2 ستاره. من این پایگاه را آزمایش کردم و واقعاً خوب کار کرد مگر اینکه مهاجم بسیار بالاتر از بیلدر هال باشد، اما هیچ پایگاه BH5 در جهان وجود ندارد که بتواند شما را از آن نجات دهد…

دستور العمل بازی کلش تان هال 14

با توجه به اینکه طرفداران اکنون می دانند تاون هال 14 واقعا وجود دارد، ممکن است تعجب کنید که انتظار می رود این به روز رسانی بزرگ چه زمانی منتشر شود. از این رو، توصیه می کنیم دستورالعمل های داده شده در بالا برای BlueStacks را بخوانید و دنبال کنید. در حالی که هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که به تأیید بیشتر آن پیشنهاد کمک کند، توضیحی که در بالا ارائه کردیم باید برای ارضای کنجکاوی شما کافی باشد. این باید به تضمین پیروزی در برابر هرکسی که دیوارهای بد استفاده شده و خمپاره های ضعیف و در معرض قرار دارند کمک کند. به طور خلاصه، در حالی که برخی از این تغییرات تعادل به بازیکنان قدیمی کمک می کند، به نظر می رسد اکثر تنظیمات برای جذب بازیکنان جدید برای پیوستن به بازی طراحی شده است. در آخرین پست وبلاگ خود، توسعه‌دهندگان مجموعه‌ای از ترفندهای تعادلی را بیان می‌کنند که به‌منظور بهره‌مندی بازیکنان جدید و بازگشتی به طور یکسان است.

منبع: http://gg.gg/12l39d

دیدگاهتان را بنویسید