سرعت 25 مگابیت‌برثانیه و 3 مگابیت‌برثانیه اینترنت باندعریض نیست


کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) تعریف خود از اینترنت «باندعریض» (Broadband) را به سرعت دانلود 100 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 20 مگابیت بر ثانیه تغییر داد. از سال 2015 تاکنون، این مفهوم به سرعت دانلود 25 مگابیت بر ثانیه و آپلود 3 مگابیت بر ثانیه اطلاق می‌شد.

FCC توضیح می‌دهد که این استاندارد را براساس کمک‌های مالی فدرال و ایالتی که در حال حاضر به آن‌ها نیاز است و همچنین «الگوهای استفاده مصرف‌کننده و چیزی که در واقع از ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی در دسترس است و به بازار عرضه می‌شود» تنظیم کرده است.

FCC می‌نویسد که این استاندارد را بر اساس آنچه کمک‌های مالی فدرال و ایالتی در حال حاضر به آن نیاز دارند، و همچنین «الگوهای استفاده مصرف‌کننده، و آنچه در واقع از ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی در دسترس است و به بازار عرضه می‌شود» استوار است.

کمیسیون فدرال ارتباطات همچنین می‌گوید که تقریباً 28 درصد از آمریکایی‌ها در مناطق روستایی حتی از طریق اینترنت سیمی به این سرعت دسترسی ندارند. در گزارش این سازمان آمده است:

«سرویس باندعریض ثابت زمینی (به استثنای ماهواره) به‌طور فیزیکی برای تقریباً 24 میلیون آمریکایی مستقر نشده است، از جمله تقریباً 28 درصد آمریکایی‌های مناطق روستایی و بیش از 23 درصد از مردم ساکن در سرزمین‌های قبلیه‌ای. پوشش تلفن همراه 5G-NR فیزیکی با حداقل سرعت 35/3 مگابیت در ثانیه نیز برای تقریباً 9 درصد از تمام آمریکایی‌ها، تقریباً 36 درصد از آمریکایی‌های مناطق روستایی و بیش از 20 درصد از مردم ساکن در سرزمین‌های قبلیه‌ای مستقر نشده است.»

دیدگاهتان را بنویسید