ارائه خدمات مشاوره مستمر به دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز



ایسنا / خوزستان رئیس مرکز مشاوره دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: مرکز مشاوره دانشگاه در تمام طول سال بدون وقفه حتی در تابستان خدمات ارائه می دهد. همه خدمات مشاوره دانشگاه رایگان است و خوشبختانه تیم درمانی ما کاملاً حرفه ای است و متشکل از روانپزشک ، مشاور تحصیلی ، روانشناس بالینی و مددکار اجتماعی است.

فرهنده دنیویساده در گفت وگو با ایسنا ، با اشاره به برنامه های مرکز مشاوره دانشگاه ها در ترم جدید از 1401-1400 ، اظهار داشت: ما برنامه ای برای مشاوره های آنلاین و تلفنی اعلام کرده و تعداد مشاوران خود را برای ترم جدید افزایش داده ایم. “ما علاوه بر مشاوره تلفنی و آنلاین ، برنامه ای برای نظارت بر سلامت روان دانش آموزان داریم که برای دانش آموزان ارشد و دانشجویان جدید اجرا می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر یک برنامه پایش سلامت روان ، یک برنامه همدلی وجود خواهد داشت که همه دانش آموزان را به هم متصل کرده و بر وضعیت روانی آنها نظارت می کند. وضعیت تحصیلی دانش آموزان نیز ارزیابی می شود و اگر دانش آموز یکی از اعضای خانواده خود را در زمان تاج گذاری از دست داده باشد ، از نظر روانی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: مرکز مشاوره دانشگاه در طول سال بدون وقفه حتی در تابستان خدمات ارائه می دهد. همه خدمات مشاوره دانشگاه رایگان است و خوشبختانه تیم درمانی ما کاملاً حرفه ای است و متشکل از روانپزشک ، مشاور تحصیلی ، روانشناس بالینی و مددکار اجتماعی است. دانشجویان ، کارکنان دانشگاه و اساتید به همراه خانواده های خود می توانند از خدمات رایگان ما استفاده کنند.

دنیوی زاده در پایان با اشاره به محدوده دانشجویان وزارت علوم گفت: ما آماده ارائه خدمات مشاوره ای به سایر دانشجویان وزارت علوم در استان هستیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید