بازدید بیش از ۷۵۶ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های لرستان



ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از بازدید ۷۵۶ هزار و ۳۶۷ نفر مسافر نوروزی و گردشگر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان در تعطیلات نوروزی خبر داد.

عطا حسن‌پور امروز یازدهم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این تعداد گردشگر و مسافر نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۰ فروردین سال جاری از جاذبه‌های تاریخی، تفریحی، طبیعی و موزه‌های استان بازدید کرده‌اند.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۱۱۸ هزار و ۲۹ نفر از جاذبه‌های تاریخی استان و ۴۱۳ هزار و ۲۱۹ نفر از جاذبه‌های طبیعی لرستان بازدید کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با اشاره به وجود موزه‌های تاریخی و طبیعی و مردم‌شناسی در شهرهای مختلف استان، افزود: همچنین در مدت یاد شده و از مجموع بازدیدهای نوروزی؛ ۹۸ هزار و ۲۵۷ نفر از موزه‌های استان بازدید داشته‌اند.

حسن‌پور تصریح کرد: محوطه تاریخی باغ گلستان و قلعه فلک الافلاک، آبشار بیشه و خانه تاریخی و آثار تاریخی استان از جمله جاذبه‌های پربازدید لرستان در مدت یاد شده محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به ۲۱ رمضان سالروز شهادت امام علی (ع)، ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ۲۱ رمضان، سالروز شهادت امام علی (ع)، محوطه تاریخی باغ گلستان و قلعه فلک الافلاک در روز دوشنبه ۱۳ فروردین تعطیل خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید